- Kraj: Poland
- Region: Małopolskie
- Miasto: Kraków
Dyspozycyjna, 26-letnia kobieta z wykształceniem wyższym, znajomością angielskiego oraz rosyjskiego, ponad rocznym doświadczeniem w dziale miękkiego HR-u poszukuje pracy jako Asystent ds. kadrowych / płac (chęć poznania specyfiki HR twardego). Rozważę także inne propozycje pracy. Z góry dziękuję. Magda
⭕ 501169708
Podobne Ogłoszenia:
Pracownica Do BiuraJózefin Administracja biurowa Firma P.U.H quot;WINKLERquot; zajmuję się: - produkcją silosów zbożowych , paszowych , do trociny -obróbką metali -produkcją, sprzedażą, wynajem kontenerów socjalno-biurowych Adres firmy: Józefin 23 23-250 Urzędów Praca biurowa- obowiązki na stanowisku: -sprzedaż produktów firmy -przygotowanie ofert handlowych -realizacji zamówień -fakturowanie -kontakt z klientem Wymagania: -dyspozycyjność w godzinach 8-16 -umiejętność pracy w zespole -samodzielność i dokładność -znajomość obsługi komputera -mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Oferujemy: -zatrudnienie na umowę o pracę, w przyjaznym zespole -miesięczne premie uzależnione od wyników ⭕ 572366149 |
Prestiżowy Salon W Miasteczku Wilanów Zatrudni RecepcjonistkęWilanów Administracja biurowa W związku z rozwojem firmy, prestiżowy Salon Kosmetyczny Santhiya Instytut Pięknego Ciała w Miasteczku Wilanów zatrudni Recepcjonistkę. Wymagania: - doświadczenie w pracy na recepcji w salonie kosmetycznym, - dobra znajomość języka angielskiego - pogodne usposobienie, wysoka kultura osobista i miła aparycja, - zaangażowanie w wykonywaną pracę, komunikatywność i otwartość w kontakcie z klientem, - dokładność oraz odpowiedzialność, Oferujemy: - umowę o pracę - pracę zmianową w miłej i sympatycznej atmosferze, - atrakcyjne warunki zatrudnienia, - możliwość dodatkowych szkoleń branżowych. POSZUKUJEMY OSÓB Z PASJĄ DO WYKONYWANEJ PRACY I CHĘCIĄ DO ROZWOJU ZAWODOWEGO! CV wraz ze zdjęciem, prosimy przesyłać na adres biuro@santhiya Osoby zainteresowane prosimy o dopisanie w CV klauzuli Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r.,... |
Recepcjonistka/ RecepcjonistaWarszawa Administracja biurowa ITALUX sp. z o.o. sp. kom. Italux od ponad 25 lat na polskim rynku, zajmuje się dystrybucją oświetlenia. Siedziba znajduje się w Warszawie (Okęcie/Opacz Kolonia). Stanowisko Recepcjonistka / Recepcjonista Opis stanowiska: • prowadzenie dokumentacji i nadzór nad obiegiem informacji, • nadzór nad korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną, obiegiem dokumentów, • odbieranie telefonów i łączenie rozmów, • odpowiedzialność za recepcję, organizowanie i koordynowanie spotkań z klientami, opieka nad gośćmi, • dbanie o dobry wizerunek firmy, • monitorowanie rotacji zapasów artykułów biurowych, spożywczych i sanitarnych • wsparcie organizacyjne i administracyjne pozostałych pracowników firmy. Wymagania: • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku • komunikatywny język angielski, • bardzo dobrej obsługi aplikacji MS Office (Word, Excel), • samodzielności i bardzo dobrej organizacji pracy, • obowiązkowości i zaangażowania w powierzone zadania, • wysokiej kultury osobistej, Oferujemy: • komfortowe w... |
PILNIE Szukam Pracy BiurowejWarszawa Administracja biurowa dzień dobry, szukam pracy biurowej od zaraz, może być to praca zarówno na cały etat bądź pół lub 3/4 etatu, na umowę zlecenie, mogę pomóc w prostych pracach w księgowości, lub w zastępstwie np. na recepcji lub jakimś innym dziale bardzo ważna jest dla mnie miła atmosfera w pracy oraz wzajemny szacunek nie interesuje mnie praca na akord pozdrawiam serdecznie Anna ⭕ 723253170 |
Pracownik Stacji Monitorowania AlarmówWola Administracja biurowa PoszukiwanyPracownik Stacji Monitorowania Alarmów ds. systemów GPSMiejsce pracy: Warszawa, WolaSystem pracy: zmianowyZakres obowiązków: - kontakt telefoniczny z klientem - obsługa aplikacji Stacji Monitorowania GPS Wymagania: - niekaralność - nienaganna dykcja i miły głos, - sprawna obsługa komputera, - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów, - wysoka kultura osobista, - samodzielność i inicjatywa w działaniu, - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta (handlowiec, konsultant telefoniczny, telemarketer),Oferujemy: - pracę w stabilnej firmie, - atrakcyjne wygrodzenie (gwarantowana podstawa + system premiowy), - pracę w młodym zespole, - umowę o pracę (po okresie próbnym), - elastyczny system pracy,Osoby zainteresowane proszę o przesyłanie CV na maila: rekrutacja.smagps@gmail ⭕ 792436793 |
Szukam PracyŁódź Administracja biurowa Poszukuję pracy online przez internet. Jestem doświadczoną księgową. Może być inna. ⭕ 537277576 |
Praca Biurowa Dla Absolwentki Lub Studiującej Zaocznie - NieruchomościKraków Administracja biurowa Poszukujemy absolwentek szkół wyższych lub średnich, może być, w trakcie studiów zaocznych z dobrą znajomością obsługi komputera, o dobrej orientacji w topografii miasta Krakowa (nieruchomości to towar którym handlujemy, stąd potrzeba znajomości przedmiotu obrotu), komunikatywnych, kreatywnych, samodzielnych, o wysokiej kulturze osobistej, lubiących prowadzenie rozmów przez telefon, posiadających umiejętność szybkiego kojarzenia faktów. Zakres pracy zarządzanie istniejącymi ofertami biura nieruchomości, prezentacja ofert nieruchomości przez telefon, czuwanie nad kalendarzami Agentów Nieruchomości, pozyskiwanie nowych klientów, poprzez obdzwanianie ogłoszeń z Internetu, kontrola procesu obiegu dokumentów w firmie, promocja ofert nieruchomości na portalach internetowych i w prasie, Oferujemy stały kontakt z nowymi ludźmi, możliwość rozwoju osobistego i awansu, pracę w zespole miłych i sympatycznych ludzi, którzy lubią swój fach, wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania, pracę w oparciu o... |
Młodszy Specjalista Ds. AdministracyjnychWrocław Administracja biurowa Największe biuro projektów domów we Wrocławiu poszukuje energicznej osoby na stanowisko Młodszy specjalista ds. administracyjnych Obowiązki: - przygotowanie projektów do wysyłki - wprowadzanie zamówień do systemu - telefoniczna i mailowa obsługa klienta Wymagania: - samodzielność - sumienność - dobra organizacja czasu i pracy - umiejętność szybkiego uczenia się Oferujemy: - praca w godzinach 8-16, 9-17 - biuro w centrum Wrocławia - przyjazna atmosfera ⭕ 605827549 |
Sekretarka-pomoc Biurowa STUDENTKAŁódź Administracja biurowa Przyjmiemy osobę na stanowisko : Sekretarka Twoje zadania: - odbieranie telefonów od osób dzwoniących w sprawie pracy i umawianie na spotkania - wypisywanie umów i wysyłanie ich do księgowości - weryfikacja umów telefoniczna - obsługa sekretariatu Kogo szukamy? - przede wszystkim UŚMIECHNIĘTEJ, sympatycznej i komunikatywnej dziewczyny - punktualnej - dokładnej - systematycznej z bardzo dobrą organizacją pracy - MILE WIDZIANE STUDENTKI Co oferujemy? - przyjazną atmosferę. W biurze pracują sami młodzi ludzie tacy jak Ty - dopasowany grafik do Twoich potrzeb - jedna sobota w miesiącu pracująca - atrakcyjne wynagrodzenie Jeśli spełniasz powyższe kryteria aplikuj. Zaprosimy Cię na rozmowę na której dowiesz się więcej szczegółów. ⭕ 535662847 |
Pracownik Obsługi Klienta Zawiercie - Plexi24.pl - Producent UpominkówZawiercie Administracja biurowa !!! OGŁOSZENIE AKTUALNE !!! Producent upominków plexi24 ul. Oświatowa 58 42-400 Zawiercie poszukuje kandydata na stanowisko: pracownik obsługi Klienta w sklepie internetowym Zadania: - kontakt mailowy i telefoniczny z klientem, - obsługa i przyjmowanie zamówień, Wymagania: - logiczne myślenie - umiejętność pracy w grupie - łatwość podejmowania decyzji - łatwość uczenia się - kreatywność - poczucie odpowiedzialności i motywacja do pracy. - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w firmie po okresie próbnym - szansę zdobycia cennego doświadczenia zawodowego - prace w miłej atmosferze CV proszę wysyłać na maila* * Z DOPISKIEM DZIAŁ HANDLOWY lub dostarczyć osobiście praca at plexi24 praca małpa plexi24 ⭕ 696796911 |
Szukam Pracy Dorywczo Na Niepełny Etat Lub CykliczniePoznań Administracja biurowa Szukam pracy dorywczo na niepełny etat lub cyklicznie co jakiś czas. Aktualnie pracuję, ale chętnie dorobię sobie w biurze, sekretariacie, kancelarii, itp. ⭕ 696128309 |
PODEJMĘ Praca Zdalna - Sklep Internetowy - Allegro EBay - Facebook - Moderacja - Researching SZUKAMWrocław Administracja biurowa Podejmę pracę ZDALNĄ przez INTERNET, np prowadzenie sklepu internetowego, Allegro, eBay, wyszukiwanie informacji i ofert (researching), moderacja (forum, Facebook), itp. Mieszkam we WROCŁAWIU. Moje zalety: - Wieloletnie doświadczenie w sprzedaży na portalach aukcyjnych, zarządzanie sklepem internetowym, witryną z ofertami nieruchomości i firmowym profilem na Facebooku - Handlowiec z powołania - Biegłość w wyszukiwaniu i analizie danych, informacji, ofert - Rozumienie regulaminów, umów, aktów prawnych - Dokładność, dociekliwość, sumienność, obowiązkowość - Umiejętność obsługi Photoshopa, Worda, Excela, edytora html - Znajomość angielskiego na poziomie umożliwiającym zdalną obsługę klientów - Dyspozycyjność, również wieczorami i dni wolne NIE odpowiadam na oferty bez opisu stanowiska i danych identyfikacyjnych pracodawcy! ⭕ 508018512 |
Pracownik Biurowy - Nr Ref. 10/2018Warszawa Administracja biurowa Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych poszukuje osoby do archiwizacji akt. Poszukujemy osoby odpowiedzialnej i dobrze zorganizowanej do prostych prac biurowych: - archiwizacja akt w dużej ilości (kserowanie, skanowanie, układanie); - pomoc przy obsłudze korespondencji (przychodzącej, wychodzącej); - pozostałe czynności biurowe i pomoc administracyjna na rzecz pozostałych osób pracujących w firmie. Mile widziani studenci. Oferujemy pracę na podstawie umowy zlecenie. Praca od poniedziałku do piątku. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV poprzez , w tytule proszę zamieszczać nr ref: 10/2018. W dokumentach aplikacyjnych prosimy o zamieszczanie klauzuli: :Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawa z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych ze zm.. Zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. ⭕ 517429148 |
Z Orzeczeniem O NiepełnosprawnościKraków Administracja biurowa Posiadam wykształcenie wyższe, duże doświadczenie w pracy biurowej, wysokie kompetencje interpersonalne, chęć zdobywania nowych doświadczeń, orzeczenie i niepełnosprawności w stopniu umiarkowanym. Poszukuję pracy biurowej stacjonarnej lub zdalnej. ⭕ 693279903 |
Praca - Katowice - FakturzystkaKatowice Administracja biurowa Poszukujemy osoby na stanowisko: fakturzystka Opis stanowiska: - obsługa klienta - wystawianie faktur - wprowadzanie danych do systemu - skanowanie, segregowanie, wysyłka dokumentów. Wymagania: - wykształcenie min.średnie - doświadczenie zawodowe w pracy biurowej - dokładność i wnikliwość - uczciwość - umiejętność pracy w zespole. Oferujemy: - umowę o pracę na pełny etat, - stałe godziny pracy. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie cv na maila rekrutacjact@wp ⭕ 662994970 |
Płatna Praktyka W Dziale EksportuOsielsko Administracja biurowa AVITA- firma z branży rolniczej zajmująca się produkcją i sprzedażą elementów wyposażenia technicznego gospodarstw, środków higieny oraz żywienia bydła. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy: Praktykanta w dziale eksportu- praca od maja do końca września miejsce pracy: Osielsko k/Bydgoszczy, woj. Kujawsko-Pomorskie Nasze oczekiwania: dobra znajomość języka angielskiego znajomość obsługi komputera – pakiet MS Office samodzielność i dobra organizacja pracy Prosimy o umieszczenie w swojej ofercie oświadczenia: quot;Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. nr 101, poz. 926, ze zm.)quot;. ⭕ 604137717 |
Spedytor Krajowy/międzynarodowyDąbrowa Górnicza Administracja biurowa do zadań osoby należy między innymi ; - organizacja przewozów krajowych lub międzynarodowych - pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z dotychczasowymi, - przygotowywanie dokumentacji związanej z przewozami - współpraca z firmami przewozowymi - dbanie o wysoką jakość usług oraz wizerunek firmy Od osoby oczekujemy ; doświadczenia na podobnym stanowisku komunikatywnej znajomości języka niemieckiego lub angielskiego dobrej organizacji pracy samodzielności w podejmowaniu decyzji prawo jazdy kat. B dyspozycyjności oraz zaangażowania Oferujemy; umowę o pracę , uzgodniona podstawa + premie uzależnione od wyników pracy, . elastyczny system pracy, możliwość rozwoju zawodowego, uczestnictwo w kursach, szkoleniach, konferencjach itp. ⭕ 885706030 |
Młodszy Specjalista Ds. Sprzedaży | Młody Zespół, Atrakcyjne Wynagrodzenie, Elastyczny Grafik!Warszawa Administracja biurowa Poszukujemy osób otwartych, gotowych na ciekawe wyzwania, samodzielnych i pozytywnie nastawionych - sprawdź, co oferujemy w zamian!Aplikuj na stanowisko - Młodszego specjalisty ds. sprzedażyDo Twoich obowiązków należeć będzie:profesjonalna, telefoniczna obsługa Klientówbudowanie dobrych i długotrwałych relacji z Klientemsprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług oferowanych przez Cyfrowy Polsatrealizacja indywidualnych celów i planów sprzedażowychutrzymywanie standardów handlowych oraz budowanie wizerunku firmyrealizację założonych celów sprzedaży Co zyskasz na pracy u nas?bezcenne doświadczenie zawodowepoznasz tajniki skutecznej sprzedaży i standardy obsługi Klientapoznasz nowych ludzi Co możemy Ci zaproponować?atrakcyjną stawkę podstawową w wysokości 16zł/hwysokie i pewne prowizje.pakiety motywacyjne - MultiSport.wsparcie profesjonalnych trenerów, którzy wprowadzą Cię w tajniki pracydarmowe szkolenie rozwojoweelastyczny czas pracy Aplikując nie zapomnij o klauzuli Wyrażam zgod... |
Dyrektor Manager Szuka Pracy - Niepełny Wymiar GodzinWarszawa Administracja biurowa Szukam pracy etatowej - jako opcja sugerowana- niepełny wymiar czasu. 1/2, 2/3 etatu - rożne opcje/ warianty wchodzą w rachubę. Jestem już na emeryturze. Przez ostatnie ponad 35 lat pracowałem wyłącznie na stanowiskach managerskich ( firmy krajowe, niemieckojęzyczne do 120 osób ) do stanowisk Dyrektora Zarządzającego włącznie w tym 13 lat jako właściciel dwóch jednocześnie prowadzonych firm. Oferuję nie tylko długoletnie wielobranżowe doświadczenie zawodowe ,wszechstronne wykształcenie itp. Dodatkowo czynne prawo jazdy, b.dobra znajomość komputera, mobilność ect.. Szukam pracy w firmach najchętniej o profilu handel / sprzedaż / B2B. Nie jestem zainteresowany pracą w ubezpieczeniach, MLM itp. Interesuje mnie tylko i wyłącznie praca/ stanowisko adekwatna/e do mojej pozycji zawodowej! Jeżeli moja oferta zainteresowała Państwa proszę tylko o konkretne propozycje- nie wysyłam aplikacji w ciemno! Gwarantuję pełną dyskrecję prowadzonych rozmów i ew. ustaleń. .. ⭕ 886751097 |
Praca Technolog Schultz Seating PolandKłobuck Administracja biurowa Polsko-duńska spółka Schultz Seating Poland Sp. z o.o., producent części do mebli tapicerowanych, poszukuje osoby na stanowisko: TECHNOLOG Miejsce pracy: śląskie / Kłobuck k/ Częstochowy Poszukujemy osoby na stanowisko technolog Opis stanowiska - tworzenie dokumentacji produkcyjnej - tworzenie kart technologicznych w systemie ERP - przygotowywanie kalkulacji kosztowej produktu - opracowywanie projektów nowych wyrobów oraz modernizacja już istniejących - umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu. Wymagania - angielski komunikatywny w mowie i piśmie - wykształcenie wyższe techniczne - rysowanie 3D – mile widziany Inventor - obsługa pakietu Office - czytanie rysunku technicznego - znajomość zagadnień z obróbki metali (frezowanie, toczenie, spawanie itp. ) - prawo jazdy kategorii B Oferujemy - stabilną pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - możliwość podnoszenie kwalifikacji rozwoju zawodowego - stabilne warunki w oparciu o umowę o pracę - pakiet medyczny ... |
Pracownik AdministracjiWarszawa Administracja biurowa Kancelaria Komornika Sądowego Dawida Palecznego poszukuje osoby na stanowisko pracownika administracji. Oferujemy możliwość podjęcia pracy w oparciu o umowę zlecenie. Zakres obowiązków: -wysyłka korespondencji pocztą tradycyjną oraz elektroniczną, -rejestracja korespondencji przychodzącej, -uzupełnianie oraz przygotowywanie akt egzekucyjnych, -segregacja pism i zwrotów korespondencji, -kontakt telefoniczny ze stronami postępowań, -pierwszy kontakt z interesantami w kancelarii. Od kandydatów oczekujemy: -samodzielności i dynamiczności w działaniach, -inicjatywy, -skrupulatności oraz sumienności, -kreatywnego podejścia do problemów, -komunikatywności, -umiejętności pracy pod presją czasu, -zaangażowania w wykonywanie powierzonych obowiązków, -wysokiej kultury osobistej, -mile widziani studenci w trybie zaocznym. Kandydatom oferujemy: -zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, -możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dziedzinie prawa znanej tylko wąskiej grupie specjalistów, -pracę w... |
Specjalista Ds TransportuWarszawa Administracja biurowa Zatrudnimy osobę do działu transportu. Praca od zaraz. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - nadzór nad ubezpieczeniem floty - rejestrację pojazdów służbowych - obsługę szkód komunikacyjnych Prosimy o przesłanie CV. ⭕ 883909393 |
Sekretarka W PrzedszkoluWola Administracja biurowa Niepubliczne przedszkole na Woli poszukuje osoby na stanowisko sekretarki. Praca na pełny etat. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w miłej atmosferze i stale rozwijającej się placówce. Wymagamy minimum dwuletniego doświadczenia w pracy w sekretariacie przedszkolnym lub szkolnym. Mile widziana znajomość języka angielskiego. ⭕ 604624087 |
Obsługa Zamówień W Sklepie InternetowymKraków Administracja biurowa MENSURA Sp. z o.o. to firma zajmująca się sprzedażą różnego rodzaju maszyn i narzędzi budowlanych. Firma zlokalizowana jest w Zielonkach, tuż przy północnej granicy z Krakowem. Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:PRACOWNIK BIUROWY/ OBSŁUGA ZAMÓWIEŃDo podstawowych obowiązków na stanowisku należeć będzie:Obsługa zamówień sklepu internetowegoWystawienie fakturGenerowanie listów przewozowychObsługa kasy fiskalnejTworzenie opisów produktówEdycja aukcji wystawionych na platformie sprzedażowej i AllegroAdministracja sklepu internetowego Wymagania:Zaangażowanie i sumiennośćBardzo dobra organizacja pracyUmiejętność szybkiego poruszania się po InternecieDoświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane Oferujemy:Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracęStałe godziny pracyNarzędzia niezbędne do pracyMiłą atmosferęPyszną kawę z ekspresuPrzeszkolenie i wsparcie w okresie próbnymMożliwość rozwoju w branży e-commerce Osoby zainteresowane proszę o przesyłanie aplikacji wraz z dopiskiem... |
Szukam Pracy W AdministracjiWarszawa Administracja biurowa Kobieta 37 lat szuka pracy w administracji Warszawa Targówek ⭕ 887411471 |
Poszukuję PracyWarszawa Administracja biurowa Witam, Poszukuję pracy biurowej,ale I nie tylko Mam 38 lat.Jestem osobą odpowiedzialną,rzetelną I optymistyczną. Ukończyłam Policealne Studium Biznesu I Języków Obcych. Umiem dobrze język angielski. Obsługa komputera, bezwzrokowe pisanie. W razie zainteresowania proszę o kontakt ⭕ 733449906 |
Praca W Biurze RachunkowymWrocław Administracja biurowa Przyjmę do pracy w Biurze Rachunkowym na umowę zlecenie. ⭕ 579841793 |
Specjalista Ds. ZakupówŁódź Administracja biurowa Agencja Pracy Tymczasowej AS JOB (certyfikat nr 12616) dla swojego klienta z branży co-packingu poszukuje osób do pracy tymczasowej na stanowisko: Specjalista ds. zakupów Opis stanowiska pracy: •współpraca z istniejącymi dostawcami zlokalizowanymi za granicą i w Polsce celem zagwarantowania dostępności materiałów do produkcji przy zachowaniu optymalnych stanów magazynowych, •bieżąca analiza rynku aktualnych kontrahentów w zakresie zakupów materiałów pomocniczych i towarów, •ścisła współpraca z innymi działami w firmie w celu prawidłowej realizacji dostaw, •przygotowywanie dokumentacji zakupowej, potwierdzanie i monitorowanie realizacji zamówień oraz dostaw, •pozyskiwanie nowych dostawców na rynku polskim, Oczekiwania: •wykształcenie wyższe, •język angielski – co najmniej na poziomie B2 w mowie i w piśmie, •zdolności analitycznego myślenia, •bardzo dobra znajomość programu MS Excel, •dokładność, skrupulatność i zorientowanie na szczegóły, •znajomość programów ERP (CDN XL) będzie dodatko... |
Administracja BiurowaWarszawa Administracja biurowa ARRIVA jest wiodącym ogólnoeuropejskim operatorem na rynku usług transportowych przewożącym ponad 1,5 miliarda pasażerów rocznie w 14 krajach Europy i zatrudniającym ponad 55.000 pracowników. Arriva jest ważną częścią grupy Deutsche Bahn, wiodącego operatora transportu towarowego i pasażerskiego w Europie. W Polsce zatrudniamy ponad 1200 osób i prowadzimy działalność w 14 oddziałach, koncentrując działalność na przewozach autobusowych i kolejowych. Obowiązki: -Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji -Sporządzanie wystąpień oraz archiwizacja i kompletacja akt spraw -Obsługa sekretariatu w oddziale -Wsparcie administracyjne dla innych działów -Redagowanie pism urzędowych Wymagania: -Wykształcenie min. średnie (mile widziany profil humanistyczny) -Prawo jazdy B -Dobra znajomość środowiska Office (zwłaszcza Excel, Outlook oraz Power Point) -Umiejętność redagowania pism/sprawozdań quot;lekkie pióroquot; Oferujemy: -Ambitną, rozwijającą i odpowiedzialną pracę, gwarantującą podnoszenie k... |
Praca Biurowa/Kancelaria KomornikaWrocław Administracja biurowa Komornik Wrocław-Krzyki poszukuje osoby do pracy na stanowisku: - pracownik biurowy Wymagania:- umiejętność pracy w zespole;- znajomość obsługi sprzętów biurowych Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na wskazany poniżej adres e-mail. ⭕ 888119268 |
Praca Biurowa - Obsługa Klienta W Sklepie Internetowym - BEZ DOŚWIADCZENIA RÓWNIEŻUrsynów Administracja biurowa Praca Biurowa - Obsługa klienta w sklepie internetowym Codzienna praca polegać będzie na telefonicznym i mailowym kontakcie z klientami. Do Twoich obowiązków należeć będzie udzielanie informacji o już złożonych zamówieniach, przyjmowanie nowych, oraz doradztwo i wsparcie klientów w podejmowaniu decyzji zakupowych. Praca w biurze obsługi klienta gwarantuje poznanie od postaw wszystkich procesów funkcjonowania nowoczesnego sklepu internetowego. Osoby zaangażowane i chętne do nauki mogą liczyć na szybki awans oraz podwyżki Kluczowe zadania:•bieżący kontakt z klientami - telefoniczny i mailowy•weryfikacja informacji o już złożonych zamówieniach •udzielanie informacji o produktach, wyjaśnianie wątpliwości klientów•przyjmowanie i bieżąca obsługa zamówień•w wolnych chwilach budowanie bazy nowych klientów ,oraz pozyskiwanie nowych klientówCo oferujemy:•pracę w pełnym wymiarze czasu w biurze w Warszawie na Ursynowie•wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków i posiadanych umiejętności n... |
Z Orzeczeniem O NiepełnosprawnościKraków Administracja biurowa Mam duże doświadczenie w pracy biurowej i wysokie kompetencje interpersonalne. Posiadam orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu umiarkowanym. ⭕ 691418780 |
Specjalista Ds. BHP I PPOŻ (1/2 Etatu)Białołęka Administracja biurowa Specjalista ds. BHP i PPOŻ (1/2 etatu) Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za: kontrolowanie warunków pracy i informowanie o stwierdzonych zagrożeniach,opracowanie i wdrażanie planów poprawy w zakresie bezpieczeństwa pracy,nadzorowanie terminów, zakresu i sposobu przeprowadzania pomiarów czynników szkodliwych i uciążliwych na stanowiskach pracy,dokonywanie oraz aktualizacja oceny ryzyka zawodowego,prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych oraz dokumentacji związanej ze szkoleniami BHP,współpraca z instytucjami zewnętrznymi w ramach zagadnień BHP i PPOŻ,przygotowywanie okresowych analiz, raportów, sprawozdań i statystyk związanych z BHP i PPOŻ,ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz prowadzenie ich rejestrów,udział w kontrolach Państwowej Inspekcji Pracy oraz Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Nasze oczekiwania wobec Kandydatów: wykształcenie wyższe kierunkowe zgodne z wymaganiami prawnymi dla pracowników służby BHPminimum 3 let... |
Pracownik AdministracyjnyPoznań Administracja biurowa Opis stanowiska: •Prowadzenie sekretariatu•Korespondencja, archiwizacja dokumentów•Segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie firmy•Fakturowanie i wprowadzanie danych do programu SAP•Redagowanie pism•Odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów•Obsługa firmowej poczty elektronicznej•Dbanie o wizerunek firmy•Rozliczanie delegacji•Kontakt z klientem biznesowym•Przygotowywanie dokumentów i materiałów dla Zarządu•Dbanie o zaplecze materiałowe firmy (materiały biurowe, artykuły spożywcze)•Dbałość o porządek w biurze Wymagania: •Wykształcenie min. średnie•Dobra znajomość obsługi komputera•Asertywność, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, dobra organizacja pracy•Umiejętność pracy w zespole, otwartość, zdolności komunikacyjne•Dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B•Znajomość obsługi programów biurowych: Microsoft Office•Znajomość obsługi urządzeń biurowych•Znajomość języków obcych będzie dodatkowym atutem Oferujemy: •Pracę w stabilnej, ciągle rozwijającej się fi... |
Marketing Associate Project ManagerWarszawa Administracja biurowa We are a rapidly-expanding tech startup based here in Warsaw and our looking to add a Marketing Associate Project Manager to our team. The ideal candidate for this role is extraordinarily operational, organised, and able to understand and execute new tasks quickly. They thrive in environments where they need to juggle multiple different tasks and hold various stakeholders accountable. Additionally, they should have some understanding of the topics that resonate with our clients. The Associate Project Manager will be managing outbound marketing efforts on behalf of the firm, will be responsible asset management for our clients (unique .). Being able to understand our users and having an eye for design (e.g. familiarity with Photoshop, etc.) are both highly valued. You will: Manage the marketing automation system and processes to enable and organize all outbound marketing efforts on behalf of the brand and our clients Identify and partner with top freelancers for content creation Write p... |
Poszukuję PracyKraków Administracja biurowa Poszukuję pracy na stanowisku Sekretarki. Posiadam doświadczenie. Interesuje mnie umowa na okres próbny z umową o pracę na stałe. Może byc praca z orzeczeniem o niepełnosprawności ale nie musi. ⭕ 519433144 |
Poszukuję Sekretarki Do Biura W KrakowieKraków Administracja biurowa Poszukuje kandydatki na stanoywisko sekretarki/ksiegowej. Zakres obowiazkow: *Obsluga korespondencji i rozmow telefonicznych *Dbanie o wizerunek firmy *Sprawne zarzadzanie obiegiem dokumentow *Zajmowanie sie fakturami Oczekiwania: *Minimum trzyletnie doswiadczenie na wymienionym wyzej stanowisku *Wysoka kultura osobista *Komunikatywnosc *Elastycznosc pod wzgledem powierzonych zadan *Jezyk angielski i rosyjski będzie dodatkowym atutem Oferujemy: *Stabilne zatrudnienie *Prace od poniedzialku do piatku *Przyjazna atmosfere *Mozliwosc rozwoju *Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji oraz zaangazowania. Praca w okolicach rynku w Krakowie. Wiecej informacji udziele telefonicznie pod numerem telefonu: 797-155-950 Cv prosze wysylac na adres mailowy. ⭕ 733752748 |
Koordynator Ds. Sprzedaży, Praca Stacjonarna W BydgoszczyBydgoszcz Administracja biurowa F-Plast jest firmą, która od 2010 roku reprezentuje szwajcarskiego dostawcę nowoczesnych maszyn i wysokogatunkowych materiałów eksploatacyjnych w procesach tampondruku. Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem szwajcarskich firm Teca-Print oraz Nanovis w Polsce. Zajmujemy się sprzedażą: - materiałów eksploatacyjnych: farb, matryc tampondrukowych, tamponów tampondukowych, pozostałej chemii tampondrukowej - maszyn tampondrukowych - myjek automatycznych i półautomatycznych - maszyn cyfrowych Stanowisko: Koordynator ds. sprzedaży Praca stacjonarna w Bydgoszczy Opis stanowiska: - regularny kontakt z dotychczasowymi kontrahentami mający na celu podtrzymywanie sprzedaży oraz jej dalsze zwiększanie - wprowadzanie nowych, innowacyjnych produktów i usług na polski rynek - udzielanie technicznego i handlowego wsparcia kontrahentom - prowadzenie aktywnej bazy danych klientów - wystawianie ofert sprzedaży i dokumentów handlowych - wsparcie w działaniach logistycznych - aktywna prezentacja produktów Wymaga... |
Specjalista Ds. Obsługi KlientaPoznań Administracja biurowa Specjalista ds. Obsługi Klienta Opis zadań: Konsultant infolinii przychodzącej jest odpowiedzialny profesjonalną obsługę klientów i budowanie pozytywnego wizerunku firmy, telefoniczną prezentację i sprzedaż produktów Wydawnictwa, a także pozyskiwanie nowych klientów oraz opieka nad stałymi klientami. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - umiejętność obsługi komputera - mile widziane doświadczenie jako specjalista contact center - dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku Oferujemy: - umowa zlecenie, a po okresie próbnym możliwość przejścia na umowę o pracę - stawkę godzinową - pracę w młodym zespole - pakiet szkoleń - pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach od 7.30 do 15.30 (wszystkie weekendy wolne) FallWork Sp z o.o. 6231 To jedna z wiodących firm branży agencji pracy i doradztwa personalnego. Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi - w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania - pracy tymcza... |
Grafik Komputerowy Oraz Szefowa BiuraKraków Administracja biurowa firma poszukuje pracowników na stanowiska;GRAFIK KOMPUTEROWY; wymagana zaawansowana znajomość programu corel oraz obsługa drukarek i plotera tnącego.dobra organizacja pracy. Liczymy na kreatywność przy tworzeniu zleconych tematów graficznych.Wymagana dbałość o sprzęt i utrzymywanie czystości w miejscu pracy.SZEFOWA BIURA;oczekujemy umiejętności organizacji pracy zespołu. Kontakt na linii klient-produkcja. Obsługa , ebay itp. reklama na portalach. Nawiązywanie kontaktu i wysyłanie ofert.Dbanie o czystość i estetykę miejsca pracy. ⭕ 574129164 |
Praca BiurowaPoznań Administracja biurowa Dzień dobry, poszukuję pracy biurowej. Jestem studentką administracji w trybie zaocznym, więc jestem dyspozycyjna na pełen etat. Chciałabym, aby praca była mniej więcej związana z moim kierunkiem studiów, dlatego preferuję pracę biurową, jednak jestem otwarta na wszelkiego rodzaju propozycje. Najbardziej interesuje mnie praca: - od poniedziałku do piątku - w godzinach 8-16 lub 9-17 Zainteresowanym osobom prześlę swoje CV. ⭕ 695697017 |
Praca Biurowa - Helpdesk W Firmie InformatycznejKraków Administracja biurowa Firma informatyczna zatrudni osobę do pracy biurowej (helpdesk). Do zakresu obowiązków należałoby :- obsługa systemu zgłoszeń (analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych przez użytkowników problemów dotyczących autorskiego oprogramowania firmy)- monitorowanie terminarza pracowników- pomoc mailowa oraz docelowo również telefoniczna dla klientów- tworzenie oraz uzupełnianie instrukcji tworzonych w firmie systemów informatycznych- zbieranie wymagań od klientów, oraz uczestnictwo w szkoleniach z oprogramowania firmy Wymagania :- ogólnie pojęta dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel, operacje na plikach)- znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na posługiwanie się dokumentacją techniczną- umiejętność pracy w zespole- umiejętności interpersonalne: komunikatywność, łatwość formułowania i wyrażania myśli- umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy- dodatkowym atutem będzie wiedza z zakresu prawa pracy / kontroli, rejestracji i rozliczania czasu pracy lub szkolnictwa Oferujemy... |
Pracownik Biurowy - ProszówkaProszówka Administracja biurowa Zakłady Mięsne Niebieszczańscy zatrudnią osobę na stanowisko pracownika biurowego. Wymagana umiejętność obsługi urządzeń biurowych, pakietu MS Office oraz chęć do pracy :-) ⭕ 697513547 |
Specjalista Ds. Analiz I CenKraków Administracja biurowa Hurtownia internetowa poszukuje analityka, Do obowiązków będzie należało: - Weryfikacja cen rynkowych w oparciu o dane z platform B2B, - Współpraca z kierownictwem w celu zapewnienia realizacji strategii cenowej, - Wsparcie analityczne, - Obsługa mechanizmów automatycznego pozycjonowania cen, - Analiza cen konkurencji, przygotowywanie raportów, Oczekiwania: - Umiejętność analitycznego myślenia, - Znajomość Excela, narzędzi analitycznych, - Doskonała organizacja pracy własnej, Dodatkowymi atutami będzie: - Znajomość branży sportowej, odżywek, - Znajomość platform Allegro, Ebay, IAI-Shop, - Status studenta/ucznia, - Doświadczenie na podobnym stanowisku, Oferujemy: -Stalą i pewną pracę, -Pracę od poniedziałku do piątku, -Możliwość rozwoju zawodowego, -Wynagrodzenie do 10 każdego miesiąca, -Miłą atmosferę w pracy, -Rabaty pracownicze na asortyment firmy, ⭕ 883055230 |
Księgowa Szuka PracyWarszawa Administracja biurowa Witam, Szukam pracy na stanowisku księgowa. Mam 26 lat. Mam ponad 5 letnie doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym. Bardzo dobrze znam program księgowy e-nova oraz podstawy programów SAP ,RAKS SQL oraz Symfonia . Bardzo proszę o kontakt e-mail lub telefoniczny pod numerem 510-467-141 ⭕ 505854560 |
Pracownik BiurowyGóra Kalwaria Administracja biurowa Witam,Jak w tytule, poszukuję pracy najchętniej papierkowej, posiadam kilkuletnie doświadczenie w Centrali Banku oraz ukończony kurs na specjalistę ds. księgowości, ale nie poparte doświadczeniem chętnie bym się tego fachu nauczyła, ale rozpatrzę każdą poważną ofertę.Zaint. prześlę CV. Pozdrawiam. ⭕ 726070737 |
DORADCA DS. NIERUCHOMOŚCI / POŚREDNIKWarszawa Administracja biurowa Agencja Brzozowski Nieruchomości z siedzibą w Centrum, przy Placu Konstytucji, poszukuje POŚREDNIKÓW I DORADCÓW DS. NIERUCHOMOŚCI Zakres obowiązków: pełna, na zasadach wyłączności w ramach agencji, obsługa pozyskanych przez siebie klientów i ofertoferowanie i prezentacja nieruchomościprzygotowanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia transakcjiWymagania: wykształcenie co najmniej średniedoświadczenie w branży handlowejznajomość rynku nieruchomości i topografii Warszawyprzyjazne usposobieniekomunikatywnośćdyspozycyjność Oferujemy: narzędzia pracydostęp do bazy danych on-lineszkolenia wewnętrznereklamę obiektówmożliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowychopiekę merytoryczną i prawną nad prowadzonymi transakcjami Doświadczenie w branży mile widziane. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.Kontakt: Brzozowski NieruchomościPlac Konstytucji 6 lok. 7000-550 Warszawa ⭕ 782224042 |
Pomoc Księgowa W Biurze TurystycznymKraków Administracja biurowa Na okres od zaraz do września/października potrzebujemy osoby do segregacji i rejestracji dokumentów księgowych. Mała firma w centrum Krakowa, biuro na poddaszu kamienicy, miła atmosfera w pracy. ⭕ 533323102 |
Agent Celny I Asystent Agenta Celnego - BydgoszczBydgoszcz Administracja biurowa Prężnie rozwijająca się firma logistyczna, dostarczająca kompleksowe rozwiązania Klientowi w zakresie usług TSL (międzynarodowego transportu morskiego, lotniczy i drogowy. Obsługi celnej oraz usług magazynowych. W związku z rozbudową działu celnego firmy, poszukujemy kandydatów na stanowisko: AGENT CELNY lub Asystent Agenta Celnego Region: Kujawsko-Pomorskie Miasta: Bydgoszcz Opis stanowiska: - przygotowywanie zgłoszeń celnych import, eksport, tranzyt - obsługa zgłoszeń w procedurach uproszczonych i specjalnych - weryfikacja dokumentów potrzebnych do zgłoszeń celnych - prowadzenie korespondencji z Klientem w sprawie odpraw - kontakt z organizacjami zewnętrznymi (Urzędy Celno-Skarbowe) współpracę z innymi oddziałami firmy Wymagania: - Agent Celny - wpis na listę agentów celnych (doświadczenie) - Asystent - spełnienie warunków wpisu na listę agenta celnego określone przez Ministerstwo Finansów - znajomość aktualnych przepisów celnych - znajomość MS Office - umiejętność podejmowania decyz... |
Szukam PracyKraków Administracja biurowa Poszukuję stałej pracy (najlepiej w rejonie Centrum). Posiadam wykształcenie o profilu ekonomicznym oraz ponad roczne doświadczenie w pracach biurowo-administracyjnych. Legitymuję się znajomością języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym oraz języka niemieckiego na poziomie podstawowym. Posiadam umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook). Jestem osobą skrupulatną, szybko uczącą się, punktualną, sumienną, zaangażowaną w powierzone zadania i lubiącą zdobywać wiedzę oraz rozwijać posiadane umiejętności. Podejmę pracę w biurze, sekretariacie, kancelarii prawnej lub notarialnej, biurze podatkowym, archiwum, bibliotece itp. Proszę o kontakt za pomocą formularza . ⭕ 533520930 |
Recepcjonistka - Obiekt Biurowy Miejsce Pracy: Wrocław (centrum)Wrocław Administracja biurowa Firma poszukuje na stanowisko: Recepcjonistka - obiekt biurowyMiejsce pracy: Wrocław (centrum) w ofercie :•wykonywanie czynności związanych z recepcją biurową•ścisła współpraca z ochroną budynku i Zarządcą•godne reprezentowanie firmy WYMAGANIA:•zaświadczenie o niekaralności•dyspozycyjność od poniedziałku do piątku •mile widziane osoby uczące się do 26 roku życia •podstawy języka angielskiego•miła prezencja i kultura osobistapredyspozycje do wykonywania w/w zawodu•obsługa komputera,•chęci do pracy OFERUJEMY:•prace w stabilnej firmie o ugruntowanej na rynku pozycji•terminowe wynagrodzenie Kontakt: 605 998 252t.strzala@juwentus [Tasc Technology - wpis do rejestru agencji zatrudnienia 10859]Prosimy o dołączenie poniższej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnychdo realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.).Admin... |
Doradca Ds. Sprzedaży NIERUCHOMOŚCI - WrocławWrocław Administracja biurowa CHCESZ SPRÓBOWAĆ PRACY W NIERUCHOMOŚCIACH ALE OBAWIASZ SIĘ NIESTABILNYCH ZAROBKÓW I WYNAGRODZENIA OPARTEGO TYLKO NA SYSTEMIE PROWIZYJNYM? PRACUJESZ W BRANŻY NIERUCHOMOŚCI, TWOJA KARIERA UTKNĘŁA W MIEJSCU, A CHCIAŁBYŚ SIĘ ROZWIJAĆ? SPRAWDŹ NAS - SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE! W związku ze stale rosnącą ilością obsługiwanych klientów poszukujemy doradcy ds. sprzedaży nieruchomości: Zapraszamy do współpracy osoby: - Gotowe do podjęcia nowych wyzwań, - Chętne do rozwoju umiejętności interpersonalnych, - Energiczne i otwarte na pracę z ludźmi, - Kreatywne i zdolne do szybkiego przyswajania wiedzy, - O wysokiej kulturze osobistej, - Zorganizowane i zmotywowane, Oferujemy: - WYNAGRODZENIE: podstawa + prowizja - Obsługę stałych klientów biura, - Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego, - Partnerski stosunek pracy w energicznym i kreatywnym zespole, - Sprzęt niezbędny do pracy (komputer, telefon) - Nowoczesne narzędzia pracy, - Prywatne ubezpieczenie zdrowotne. Zapraszamy do współpracy! Wyślij nam swoje... |
Sales/Office AssistantPoznań Administracja biurowa Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy działającej w branży ogrodniczej, od 8 lat wiodącego dostawcy w zakresie koncepcji wyposażenia ogrodu i wypoczynku, w związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku: Office/Sales Assistant Miejsce pracy: siedziba firmy - Poznań Zakres obowiązków: Tworzenie niezbędnych dokumentów sprzedaży Korespondencja z naszymi partnerami w języku niemieckim i angielskim Bliska współpraca z handlowcami w zakresie zamówień/zleceń Kompleksowe przygotowywanie ofert handlowych i kalkulacji Koordynowanie i dopilnowanie procesów realizacji zamówienia/dostawy produktów Pomoc w bierzących sprawach administracyjnych Doradztwo i obsługa klienta Inne prace administracyjne zlecone przez przełożonego Wymagania: Min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku handlowym, biurowym jako asystent sprzedaży Doświadczenie w branży ogrodniczej, budowlanej lub wyposażenia wnętrz mile widziane Umiejętność nawiązywania i podtrzym... |
LOGISTYK/SPEDYTOR Szuka Usuwana Pracy Na Niepełny Etat!!!Warszawa Administracja biurowa Witam Szanowni Państwo. Dla dodatkowego zarobku szukam usuwaną pracę na stanowisku SPEDYTORA lub SPECJALISTY DS. LOGISTYKI Główne miejsce pracy na Ukrainie w dużej logistycznej kompanii Mam wieloletnie doświadczenie w dziale sprzedaży, obsługi klienta,wsparcia z przewoźnikami, z celniczymi brokerami. Doświadczenie pracy, wyraźna poprawna koordynacja i wybór lepszego wariantu dostawy. Przygotowanie pierwotnej dokumentacji. Napracowania baza samochodów po całym terytorium Ukrainy ta EU. Transportowe giełdy, w których pracuję: Trans EU, Lardi Trans. Przygotowany do współpracy z dużymi kompaniami, gdzie jest stała praca. Skierowany na wyraźny wynik. Skierowany pracować na wysoki dochód i marżę Jestem osobą odpowiedzialną, sumienną i punktualną. Opanowanie, cierpliwość i odporność na stresujące sytuacje to moje mocne strony. Mieszkał i pracował w Polsce 2 lata (Kraków, Częstochowa). angielski — podstawowy, polski — płynny Preferowany etat w godzinach pn-pt z 19-22:00 ta cała sobota z 8:00-1... |
Obsługa Biura, Strony Internetowej I Kontakt Z KlientamiWola Administracja biurowa Firma SunTrack oferująca nowoczesne systemy zasilania solarnego w tym elektrownie słoneczne oraz montaż instalacji zabezpieczeń takich jak monitoring, systemy alarmowe, kontrola dostępu. zatrudni osobę odpowiedzialną za kontakt z klientami i aktualizacje strony internetowej. Wymagania : dobra znajomość pakietu office, znajomość zagadnień OZE lub elektryki będzie twoim dodatkowym atutem. Oferujemy : prace w miłej kameralnej atmosferze, stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju osobistego i zawodowego, pakiet medyczny, stałe godziny pracy, możliwość szkoleń. ⭕ 604478025 |






Komentarze